Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Lina - 2 augusti 2009 23:01

Idag blev ja väckt vid 10 tiden. Då låg Nellie fortfarande o snarka, hon snarkar verkligen! Hah men Nellie har fått för sig något konstigt, och de är att varje gång ja räcker ut tungan blir hon jätte arg o skäller.. Haha så ja tycker det är extra kul o räcker tungan extra ofta åt henne dum som ja e!
Va har kommit på att vi kan börja släppa Nellie på dagis för där är de ju staket runt så hon kan inte smitta. Ja tränade lite där idag. Hon var jätte duktig, kom på varenda inkallning, o både låg o satt kvar! O följde mig vart ja än gick. Är jätte stolt över henne, ska träna lite mer där. O sen gäller de bara för mig o våga släppa henne, e ju såå rädd att hon ska smitta ifrån mig.

På eftermiddagen åkte ja,mamma, Maria, Iza o Melina upp till idåsen o sprang. Jobbigt som f*an va det. Men aja om man springer lite varje dag så e de nog inte jobbigt snart. Efter de bjöd Maria oss alla på mjukglass i 42;an
Ja tog en mjukglass i bägare med jordgubb tripp på o saltlakrits strössel, den va jätte god. Speciellt strösslet ;)

Nu har ja precis vräkt i mig en skål ostbågar, känner mig faktist väldigt tjock. O imorgon ska ja vara med Jessica, då ska vi antagligen ta kort.
Så idag blir det ingen bild ni får vänta tills imorgon.

Av Lina - 2 augusti 2009 00:53


Försökte ta en bild på Wilma, Nellie o katten en dag när dom låg i sängen. Men när ja va ute o hämta kameran hade som ju såklart flyttat på sig.
Så såhär dåligt blev kortet!! Men va bara tvungen o lägga upp det för dom såg såå söta ut när dom låg där tillsammans alla tre!

Nu ska ja gå o borsta tänderna.
Godnatt

Presentation

Omröstning

Längtar du tills sommaren?
 Ja
 Nej
 Lite

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards