Alla inlägg den 28 november 2009

Av Lina - 28 november 2009 22:14

Åh, loggade in nu o såg att de kommit massa nya smiles   jätte roligt för ja älskar dom

förresten så har ja äntligen fått tillbaka min mobil nu !

Av Lina - 28 november 2009 22:05

Ojj, nu va de jätte länge sen ja skrev!! skäms på mig !!!

I torsdags tog jag äntligen sprutan i skolan, trode verkligen inte de skulle göra så himla ont som det gjorde..   de kändes inte när dom tryckte in den, men sen när de väll va inne gjorde de så jäkla ont. O ja e sprut rädd, så ja spännde mig jätte mycket o nästan ställde mig upp när sprutan va inne.. kanske inte så smart gjort av mig. O nu har ja haft SKIT ont i armen ända sen i torsdags o de går inte över, de gör ont bara man nudar den eller om man har tröja på sig ! Och de går inte o sova på nätterna..
Så va de så jobbigt i torsdags natt, ja hade så ont o så vaknade jag mitt natten vid 2 tid av att Nellie pep och låg o skackade i sängen, Ja tog med henne ner o gick ut med henne i bara t-shirt o foppa tofflor mitt på natten  o då hade lille Nellie jätte jätte ont i magen.  Ja tror jag va ute med henne 6 ggr den natten, stackarn. På fredagen va ja hemma från skolan för va sjuk o är fortfaranden sjuk efter sprutan så åkte o köpte köttfärs o morotspure som ja sedan rör ihop som Nellie fick äta.. Hon har ätit de tills idag o nu mår hon mycket bättre o äter sina matkulor igen

Presentation

Omröstning

Längtar du tills sommaren?
 Ja
 Nej
 Lite

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards